Greitas pinigas wow ratas.

greitas pinigas wow ratas

Atvykom kaip niekad laiku keltas išplaukianusipirkom bilietus ir laukiam savo kelionės iniciatorių — Margaritos su Kajum Ado didis džiaugsmas — Margaritos sūnus ir bendraamžis draugas iš Lietuvos ir jųjų draugo Simo. Laukėm, laukėm ir sulaukėm, bet ne pačių pačiausių, o žinutės, jog pakeliui jų motoroleriui  sprogo padanga ir kad sėdi dabar visi ligoninės priimamajame, kur Kajuj susiūta pėda, Simui nuvalyti keli nubrozdinimai, o va Margaritai kažkas skauda pilve kaip vėliau paaiškėjo tas skaudulys buvo trūkusi blužnis …Tai buvo ženklas numeris vienas.

Nu bliaaammm… Pirma mintis — atšaukiam viską ir lekiam namo, bet po sekundės šitai pasirodė absoliučiai nelogiška, juk viešbutis apmokėtas ir kelto bilietai rankoj, tad dar po dvidešimties minučių jau sėdėjom savo greitaeigiam kateryje ir su jauduliu laukėm kelionės starto. Tiksliau, aš su jauduliu, nes mane visokie kateriukai ir laivai žiauriai greitai užsupa, o kelionė Balis — Nusa Penida trunka apie valandą.

Jungtinės Amerikos Valstijos

Bet, matomai, ne aš viena turiu tokią bėdą, tad kiekvienoj sėdynėj buvo padėta po plastinikį maišelį, kad pusryčiams sukilus keleiviai turėtų, kur juos padėti :. Ačiū Dievui, tądien smarkiai nebangavo ir maišelio neprireikė.

Tai nedidelė sala jaukiai įsikūrusi Balio pietryčiuose, pašonėj, tiklsiau viena iš trijų esančių toj pašonėj. Na izoliuota ji nebuvo, tiesiog, seniau keltai šia kryptimi vykdavo tik kartą per parą, o dabar — vyksta kas valandą tiek pimyn, tiek atgal. Tad logiška, jog susidomėjimas šia sala išaugo proporcingai keltų dvejetainių opcionų prekybos svetainė. Patiems baliečiams ši sala vėl gi susijusi su religija.

Nuo seno tikima, jog joje gyvena pikti demonai, dvasios bei ligų ir negandų sukelėjas, mytologinė būtybė —  I Macaling.

greitas pinigas wow ratas

Žodiu, ji laikoma blogio bei juodosios magijos irštva, pats tas atostogoms su vaikais :. Bet gi, religija sako, jog visame kame turi būti balansas, tad kur yra gėris suprask Balisten šalia kaip atsvara turi būti ir blogis Nusa Penida — juodoji sala.

Kiekvienas balietis turi bent kartą gyvenime leistis į piligriminę kelionę ir nuvykti į šią salą, ten apsilankyti tam tikroje šventykloje, bei atiduoti duoklę piktoms dvasioms.

Ir dar vienas faktelis — 18 amžiuje ši sala buvo savotiškas Alkatrazas, kalėjimas visokiems baisiems banditams ir nepageidaujamiems politiniams veikėjams. Manoma, jog pastarieji keršydami savo oponentams už tremtį, saloje pradėjo žaisti su juodąja magija ir siųsti į Balį visokias negandas: audras, potvynius, uraganus ir t. Nevyniojant į vatą, paliko ten esančius žmonės tvarkytis patiems, o žinant, jog maistas kaliniams keliaudavo iš Balio bei salos žemė netinkama žemdirbystei, išgyveno tik stipriausi.

Tai va tiek trumpos info.

greitas pinigas wow ratas

Nuoširdžiai džiaugiuos, jog prieš keliaujant dalies jos nežinojom :. Atvykom, įsikūrėm, pavalgėm, pasiturškėm baseine ir ką gi veikti, juk atvykom kaip ir be plano. Registratūroje išsunuomavome motorolerį, susiorientavome, kur esame, bei patraukėme į arčiausiai mūsų esantį tašką — Crystal Bay žr.

Keliukas iki pakrantės toks smagus, jog bevažiuojant keturiese ant vienos pirdos, visą laiką atrodė, jog tuoj tuoj kažką pamesim, kas kelis metrus sėkmingai dugnu užsikabindavom tai už duobės, tai už kokio kauburio.

Ir tikrai, vanduo mėlynas kaip iš paveiksliuko ir bangų nedaug, nu galvojam, jau kaip šoksim. Pribėgam išsišiepę iki ausų, merkiam kojas ir jaučiam, kaip pirštai susiraito į kiaulių uodegas — vanduo ledinis, gal kažkokios srovės ar kažkas, bet ans buvo šaltas kaip ir musiškė Baltija prie didžiausio pliuso pagal balietišką vertinimo skalę, tai lygu labai šaltam vandeniui.

greitas pinigas wow ratas

OK, maudynės atkrenta, lieka pasivaikščiojimas pakrante. Ir čia pasimato, kad ne vien Balis turi dideliausį nesuvokimą, jog šiuklės yra blogai. Visa pakrantė nusėta lemputėm, buteliukais, senom tapkėm, kosmetikos pakuotėm, maišelių skiautėm ir t. O va vietinis jaunimas sėdi sau ramiausiai minkštuose sėdmaišiuose, žiūri tieisiai į jūros tolį ir vargo nemato ir tų šiukšlių, žinoma.

Panašiai kaip Balyje, kur vietiniai vienbalsiai kartoja, jog visos šiuklšės paplūdimiuose yra suneštos iš Javos kur gi netaip ir čia laikomasi nuomonės, ne va tai visą šį brūdą bangos atplukdo iš gretimos Nusa Lembogan salos, ir kadangi šiuklšės ne jų, tai ir problema — ne jų.

Atsiliepimai apie pirmąją Lietuviais.lt versiją, 2004-2008 m.

Logika paprasta kaip dvi kapeikos :. Žodžiu, pasivaikščiojom, kaip davatkos galvom pakraipaim, Adas palakstė išpaskos į dangų paleistą droną šie reikalais net ir Balyje dabar labai ant bangos ir namo.

Pirma diena baigta. Antra diena.

greitas pinigas wow ratas

Išvakarėse susipažinę su vietiniais keliais pagrindinis kelias, einantis aplink salą tikrai neblogas, bet nusukus į šoną atsiveria pragaro duobėsnusprendėme, jog su vienu motoroleriu keturiese geriau nekeliauti, tad pasiėmėm antrąjį.

Bet gi o Dievulėliau, tas motoroleris buvo toks pats tarškantis kibiras kaip ir dieną anksčiau išsinuomotas. Suprask, motoroleriai čia ilgai nelaiko, tad greitas pinigas wow ratas, jog nesikėlėm su saviškiais.

Išeidami iš viešbučio apie savo planus prasitarėme tai pačiai žaviai užsidirbti pinigų gia5 ir toji baisiausiai nustebo, jog mes su vaikais ir motoroleriais ketiname iki ten greitas pinigas wow ratas. Pasirodo, jos ir googlo nuomonės dėl kelionės laiko absoliučiai išsiskirė. Kuris teisus, virtualusis googlas ar vietinė moteris, sunku atspėti.

Posts navigation

Na bet kokiu atveju, turim du motorolerius ir gerą orą, tad negi sėdėsi viešbutyje ir niekur nevažiuosi… Išvykome planuota kryptimi, nieko daugiau nebeplanuodami :. Dvidešimt minučių kelionės ir abu vaikai užsimano gerti na o kaip gi kitaip.

Disneilendas — ne atrakcionų parkas ir tikrai jau neskirtas vien vaikams. Tai — didinga ir kokybiška patirtis, diena pasakos, Amerikoje viliojanti net ir senelius. Disnėjaus pasaulį kasmet aplanko daugiau žmonių, nei Londoną ar Paryžių! Penkis kartus daugiau!

OK… Geriam blenderiuotas mangų sultis, gėrimės vaizdu, laukiam. Juk iš principo nėra greitas pinigas wow ratas skubėti, plius ir šuo labai mažas, tad anksčiau ar vėliau įsisiūtęs pradės kandžiotis, o tada jau ašaros ir galėsim keliauti toliau.

Po gero pusvalandžio, jau sėdėjom ant motorolerių. Tadaaam :.

greitas pinigas wow ratas

Dar pusvalandis kelionės, abu vaikai akivaizdžiai nori valgyti. Rekomendacija pasiteisino, pavalgėm tikrai skaniai, o vaikai ir vėl veiklos per akis susirado: tai maža vietine ale marimba grojo, tai hamake suposi, tai kažkokį triratuką patampė ir t.

Lankytojų žinutės sara m. Vyras dirba - o moteris diktuoja jam viską. Ir net sekso metu, moterys mėgsta, nepamiršti reikalų Chi :D m. Tik galėtų to nesakyti.

Nesuprantu, kodėl jie namie vis neturi ką veikti? Nu įdomu, įdomu… Sėdam ant baikų ir lekiam ieškoti.